DSC_0394

Møde om markedsføring på et lille budget i Sorø

Torsdag den 22. november fandt næsten 50 lokale erhvervsfolk og iværksættere vej til inspirationsmødet, som Sparringspartnerne afholdte i samarbejde med Sorø kommune og Sorø Erhverv.

Deltagerne fik indblik i, hvordan de opnår effektiv markedsføring på et begrænset budget, og hvordan de kan opnå større salg ved at fortælle gode historier gennem PR, google og sociale medier. De fik også en gennemgang af, hvordan man effektivt bruger Google My Business til at gøre sin virksomhed mere synlig og succesfuld.

På mødet fortalte Sparringspartnernes formand Niels Buchholst om, hvad foreningen tilbyder, og to lokale virksomheder gav eksempler på, hvad de har fået ud af at modtage 20 timers gratis sparring gennem foreningen.

Derudover blev to nye, lokale sparringspartnere præsenteret – den ene Jens Erik Ebbesen  – og de fortalte om deres kompetencer, og hvorfor de har valgt at blive sparringspartnere.

Workshoppen blev afholdt hos Parnas Natur & Aktivitetspark, Parnasvej 21, 4180 Sorø.

IMG_1076IMG_1081

Se programmet i detaljer nedenfor.

 

Program

15.30 – 15.40

Velkomst v/erhvervschef Laila Haunstrup Bregner Carlsen og formand Niels Buchholst med kort introduktion af Sparringspartnerne.

15.40 – 16.30

Sådan fortæller du den gode historie, når du markedsfører dig gennem PR og på de sociale medier v/direktør Susanne Lindø fra Grønbech PR og kommunikation.

Pause

16.40 – 17.40

Indlæg om effektiv brug af Google My Business v/online markedsspecialist Sarah Vos Thrysøe. Husk at medbringe din laptop!

17.40 – 18.00

Hvordan er det at være i sparring? Kommentarer fra igangværende forløb v/ Torben Spohr og Mette Skjoldan. Introduktion af nye sparringspartnere.